Nie zawsze, dzięki modułowej budowie standardowego bagażnika Thule, często można wykorzystać belki lub stopy przy kompletowaniu bagażnika do nowego samochodu. Pamiętaj, że belki nie mogą być za krótkie – stopy muszą być w stanie się do nich „złapać”, ani też za długie – wg polskiego prawa, nic nie może wystawać poza obrys samochodu. Najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie, jaki zestaw pasuje do starego i nowego samochodu – być może od razu uda się dopasować elementy starego bagażnika do nowego auta.
Mam już bagażnik firmy Thule, ale zmieniłem samochód – czy muszę kupić kolejny bagażnik?
Inne pytania o bagażniki bazowe
- Czy bagażnik bazowy zwiększa spalanie/generuje hałas podczas jazdy?
- Jaka jest różnica pomiędzy belkami stalowymi i aluminiowymi?
- Jaki udźwig ma bagażnik bazowy?
- Mam już bagażnik firmy Thule, ale zmieniłem samochód – czy muszę kupić kolejny bagażnik?
- W jaki sposób bagażnik montowany jest do dachu?
- Czy dokupię u Państwa relingi dachowe?
- Czym różni się reling zintegrowany od niezintegrowanego?
- Czy muszę mieć relingi dachowe, żeby zamontować bagażnik bazowy?
- Czy do każdego samochodu mogę zamontować bagażnik dachowy?
- Czym się kierować przy zakupie?
- Z czego składa się standardowy bagażnik bazowy?
- Szybki słownik pojęć