Z czego składa się standardowy bagażnik bazowy?

Standardowy bagażnik składa się z 2 belek (stalowych lub aluminiowych) o odpowiedniej dla samochodu długości, 4 stóp (łączących się z belkami, zawierającymi mechanizm, dzięki któremu możemy zamontować cały bagażnik do dachu/relingów) oraz kitu (zestawu dopasowującego), czyli kompletu elementów stalowych lub z tworzywa sztucznego, które zaprojektowane są dla konkretnego modelu samochodu i odpowiadają krzywiźnie dachu, relingu, czy otworu drzwiowego samochodu.
Istnieją też rozwiązania niestandardowe – np. Thule WingBar Edge 959x, dedykowany dla samochodów z otworami fabrycznymi bądź relingami zintegrowanymi, w którym belki zintegrowano ze stopami, wystarczy więc dobrać odpowiedni kit, żeby dopasować bagażnik do samochodu. Podobnym rozwiązaniem jest Thule WingBar Edge 958x, dedykowany dla samochodów z relingami tradycyjnymi (niezintegrowanymi), w którym belki również stanowią całość ze stopami, a kit zastąpiono wytrzymałą taśmą z tworzywa sztucznego zaciskającą się na relingu.

Inne pytania o bagażniki bazowe

  1. Czy bagażnik bazowy zwiększa spalanie/generuje hałas podczas jazdy?
  2. Jaka jest różnica pomiędzy belkami stalowymi i aluminiowymi?
  3. Jaki udźwig ma bagażnik bazowy?
  4. Mam już bagażnik firmy Thule, ale zmieniłem samochód – czy muszę kupić kolejny bagażnik?
  5. W jaki sposób bagażnik montowany jest do dachu?
  6. Czy dokupię u Państwa relingi dachowe?
  7. Czym różni się reling zintegrowany od niezintegrowanego?
  8. Czy muszę mieć relingi dachowe, żeby zamontować bagażnik bazowy?
  9. Czy do każdego samochodu mogę zamontować bagażnik dachowy?
  10. Czym się kierować przy zakupie?
  11. Z czego składa się standardowy bagażnik bazowy?
  12. Szybki słownik pojęć

Wpisy z kategorii bagażniki bazowe